søndag, januar 21, 2007

Orkidéen er sprunget ud

3 kommentarer:

Dea sagde ...

Jeg synes altså den er flot! :)

Rikke sagde ...

Ja, selve blomsterne er også flotte... Men når den er afblomstret ligner den bare nogle pinde, der stikker op i luften. Du siger bare til - så er det din ;)

Anonym sagde ...

Man kan jo klippe 2pindende" af, det gør jeg, og mine blomstrer gerne og velvilligt, lige nu er der adskillige blomster i 3 af fire, og den sidste står med knopper.
De BEHØVER ikke bliver dyppet i vand og afdyppe, men mange mener, det er det nemmeste: Bare ned i håndvasken én gang i ugen, stå der et kvarters tid, så op og afdryppe, og det var det. "Fuld sol" vil sige et sydvendt eller vestvendt vindue, et nordvendt eller til nød østvendt er slet ikke så slemt. Men de kan også fint stå inden i rummet, hvor der stadig er lyst.
Jeg er ikke orkidemenneske, men jeg har nemt ved at holde liv i dem, jeg har. *s*