tirsdag, februar 13, 2007

De Flyvende Hollændere!



I proudly present - The Flying Dutchmen!
Jeg har oversat disse fra en nederlandsk opskrift - og der var flere steder jeg ikke helt kunne forstå... eftersom jeg ikke kan et ord hollandsk...
Da opskriften var oversat fandt jeg så ud af, at den allerede lå på nettet på engelsk... Men det var nu en meget sjov udfordring :D

Dette er strømperne set nedefra - stribet sål og hæl:



Hælen er mere eller mindre hjemmekomponeret, da det var et af de steder, jeg ikke kunne tyde opskriften... Men skægt nok, så bliver der en utrolig flot vrangside, som jeg helt sikkert må udnytte et eller andet andet sted:

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er skisme da godt gået. Sokkerne er rigtig flotte.
Kh Jane

Anonym sagde ...

Superseje!!
:-) Britt

Rikke sagde ...

Tak skal I have! :)
Jeg skal nok få taget nogle flere billeder af dem - hælen og sålen er nemlig stribede :P

Anonym sagde ...

Wow, hvor er de flotte - godt gået!

Anonym sagde ...

Jeg er endnu engang ganske målløs over, hva du kreerer !! Superflotte

Rikke sagde ...

Hvor er I søde allesammen! :D

Dorte sagde ...

Sejt sokkemønster !!

kh Dorte