onsdag, januar 17, 2007

Både i sæk og i pose....

Jeg var så heldig at vinde i Rokkens julekonkurrence, og ind af døren kom så i går dette net:




Det kom ud at blive luftet i dag, men man skal passe på når man kommer forbi en hobbyforretning med det, for det råber og skriger og tigger og beder om at blive fyldt med et eller andet håndarbejdsrelateret...
I dag var det så Panduro i Frederiksbergcenteret... De har januarudsalg, og der fandt jeg bl.a. følgende:



Det er filteting. 40 gram rød uld og 40 gram grøn uld og en filteplade med nåle.
Ud over det smuttede der også en lille chokoladegaffel med...

Jeg har endnu ikke prøvet at filte, men har et stykke tid gået og spekuleret over om det mon ikke var noget man skulle prøve... Og når så man kommer forbi skiltene med 50% rabat, så er der ikke så meget at gøre. Så nu vil jeg prøve at filte nogle roser. Lige nu har jeg intet begreb om at nålefilte, så det bliver spændende at se resultatet. Jeg skal selvfølgelig nok supplere med et billede af det færdige produkt uanset udfaldet.

Men så fik jeg da også lukket munden på det indkøbsnet - jeg skulle jo egentlig kun have afløbsrens og mælk med hjem...

3 kommentarer:

Dea sagde ...

var der noget i din rokkepose?

Rikke sagde ...

Ikke andet end kreativitet :D

Dea sagde ...

:D det kan man jo også altid bruge :D