mandag, december 25, 2006

Julegaver!

Så er gaveudpakningen overstået, og sikke mange gode ting, der var indenunder papiret!

"Nisserikker" til at hænge op.


DVD, "...Og din mor". En rigtig god film, som jeg kan se mange gange endnu.


DVD, "Dårlig dannelse". En Almodóvar-film, som jeg læste lidt om i gymnasiet, men som jeg aldrig fik set. Den handler om to drenge på en streng katolsk skole under Francos styre.


DVD, "Bjergkøbing Grand Prix". En norsk klassiker inden for dukkefilm, som også kan ses igen og igen.


DVD, "Corpse Bride". En rigtig god stop-motion film fra Tim Burton.


Bog, "Strikkehåndbogen". Et godt opslagsværk med et utal af strikkemønstre, som jeg er glad for at have stående på min reol.


Sennheiser trådløse høretelefoner, RS120. Nu kan jeg høre musik i meget bedre kvalitet end på mine computerhøjttalere, og jeg kan se fjernsyn eller høre radio uden at vække kæresten :)


Bog, Vivian Høxbros "Dominostrik". En teknik, som kan bruges til (næsten) uendeligt mange ting.


CD-box, "Queen Platinum Collection". Et box-set med Queens tre "Greatest Hits"-albums. Ja, endnu en klassiker kan man vel fristes til at sige...


Derudover fik jeg også fællesgaver med min kæreste, der var bl.a. en sprøjtepose til at lave fine flødeskumskanter på kager, Scanpan-kasseroller (hvem kan få for meget Scanpan? :D ), en kartoffelpillegaffel, viskestykker, springform og bradepander med låg og håndtag.




1 kommentar:

_ ANEW _ sagde ...

Hi Rikke!

I found your site by random and wanted to comment since I stayed a while : )

I don't read the language well - but do know some Swedish and understand that GOD JUL is similar to MERRY CHRISTMAS!

I wanted to comment on the top picture of the little figurines haning in the tree : ) They are cute!

MERRY CHRISTMAS ! GOD JUL !

Michael-From-The-Future!
http://questionoftheday.blogspot.com/