onsdag, december 27, 2006

Bayerische Socken aka. Steff Houlberg

Det var også dumt af dig...
Hvorfor undersøgte du ikke helt præcist hvor meget ens garn du havde? Hvorfor lavede du ikke en strikkeprøve så du kunne se hvor tykt garnet var? Så ville du jo også have set, at 100 gram ikke var nok...

Sagen er den (som Christian Tange ville have sagt), at jeg ikke har nok garn til at strikke de fine strømper færdige. Jeg har flere nøgler hvidt garn, der er bare ikke rigtig noget af det, som er lige så tykt som det jeg har strikket i indtil videre.

Men jeg kan da vise hvor langt jeg nåede, og sige, at jeg bestemt godt kunne finde på at lave dem igen - men det skal nu nok være i en normal tykkelse strømpegarn næste gang...

5 kommentarer:

Dea sagde ...

Det var ellers blevet super flot! Og det nytter ikke noget at være bagklog, det blir man ikke gladere af! :D
Mit Qxl garn er kommet! :D

Anonym sagde ...

He he, jeg synes de ville være flotte hvis de fik en turkis tut i enden :D

Rikke sagde ...

:D
Jamen hvad så med den anden sok? Den har jeg jo ikke lavet endnu?
Så kan den blive turkis med en hvid tut... :D

Anonym sagde ...

Øj, den er godt nok flot :O

Rog

Rikke sagde ...

He, tak skal du have :)