mandag, marts 05, 2007

Jeg har arvet en samurai af parmesan.

Jeg har strikket en panda af nylon.
Jeg har hæklet en DJ af napalm.
Jeg har broderet en nisse af nougat.
Jeg har hæklet en gøg af is.
Jeg har syet en statue fra Det Gamle Testamente.
Jeg har støbt en gøg fra helvede.
Jeg har syet en albino af palmin.
Jeg har klonet et slips af messing.
Jeg har tæmmet en dungeon master af uld.
Jeg har flettet et pessar af teflon.

Jeg har skudt en bi på den fede måde.

Jeg har smurt en calzone af hash.
Jeg har friturestegt en græker fra Sortehavet.
Jeg har paneret en pickle fra stenalderen.
Jeg har syltet en hat på Christiania.
Jeg har bagt en harmonika af gær.

Jeg har kastet fars efter en ornitolog fra en anden planet.
Jeg har fodret en ejendomsmægler med ekstra chili og hvidløg.

Jeg er manager for en pirat på havets bund.
Jeg har parteret en ejendomsmægler inde i et glashus.
Jeg har adopteret en kat fra Valhalla.

Jeg har bortført en atombombe af napalm.





Uhhhhh det er ikke til at stoppe! Prøv selv på Virkelighed.dk


Tak Kamilla!

2 kommentarer:

Kamilla sagde ...

Selv tak Rikke
Det er alt for sjovt!

Ses vi i morgen?
Til hvad og hvornår *ss*

Kraaaaaam

Rikke sagde ...

:)
Hmm... tja...
Hvad siger du til at komme forbi ved en halvseks-sekstiden? Og så med noget strikketøj og træviden? :)
Så køber jeg ind på vejen hjem.
Hjemmelavet guacamole har jeg ikke gode erfaringer med, men jeg kan måske finde på at købe noget færdiglavet... Og så nogle gulerødder, agurker og noget dip... og kylligebryst...
Hvis du har andre gode idéer, så bare skriv dem - jeg tjekker mail løbende :)