lørdag, marts 10, 2007

Ja... hver sin lyst...

Det kan være skadeligt at se for meget fjernsyn siger de kloge...
Jeg har aldrig tænkt på at David Hasselhoff måske kunne være en af de personer, der ændrede folk.

Denne artikel på Ekstra Bladet siger noget andet:

"- En lækker bil for mig er ligesom et festmåltid for mine sanser. Det handler om lugt, smag og følelser. Hvis jeg ser en stor Mercedes, så ved jeg, at jeg bliver nødt til at have sex med den, forklarer Chris Donald til The Sun.

Ifølge Chris Donald er hans seksuelle afvigelse startet i teenageårene med tv-serien 'Knightrider' med David Hasselhof.

- Da jeg var lille, begyndte jeg at se menneskelige kvaliteter i biler. Da jeg blev ældre, var det noget andet, jeg begyndte at se, siger Chris Donald, der på trods af sin åbenhed om sin bil-fetich endnu ikke har skræmt kæresten væk. Det på trods af, at Chris Donald har indrettet sin dobbeltgarage med gulvtæppe til hans fritidssysler."

Om det lige er dette han mener med en stor Mercedes ved jeg ikke...:

Ingen kommentarer: