tirsdag, december 05, 2006

Jeg sætter mit hår som jeg vil!

Knitty har en masse gode opskrifter - jeg har ikke lavet nogle af deres ting endnu, men det er kun fordi jeg aldrig kan finde rundt derinde.
Se nu denne her f.eks. (Og ja, det er en strikket paryk med curlere):



Ud over skøre ting har de også mange anvendelige opskrifter - også på strømper:





Denne her er specielt fin synes jeg - den hedder Ivy:


Jeg vil skulle bruge 12 nøgler alpaca for at lave den og med en stk-pris på omkring de 30 kr, så siger jeg til mig selv, at det ikke bliver lige nu...

4 kommentarer:

Dea sagde ...

Jeg plejer bare at gå direkte i archive eller hvordan det staves.. der er rimeligt godt overblik over deres opskrifter.. der burde udkomme et nyt nummer af knitty snart!

Rikke sagde ...

Nææææ, Dea, den knap havde jeg ikke set før :D

Dea sagde ...

skal du drille? og her prøvede jeg at være sød og informativ :P aldrig mer.. suk :P

drille-rikke!

Rikke sagde ...

Jeg drillede sådan set ikke... Jeg havde bare aldrig set den knap før... :)